Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak kuruluşlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun site analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, gelir ve kontak alanları kabilinden değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz sinein farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, amelî maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa filhakika emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arz vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek bekçi muhteşem rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş vetirelerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izlem eden yıllarda genel ağ site çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir etiket başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çkırmızıışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda mebdelayıp şirketin hakiki finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin devran süresince üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan yanınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilişkilı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, sonunda istenilen hatimeları vermemektedir.