Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda taraf meydan kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü davranışatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye mirlayabilir. Bu durum vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıharemr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha bir tomar görülür. üste çetin eşya giymek kabil dayanıklı fiziksel hareketlerde mevcut insanlarda, daha bir tomar rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da ana nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Gür iyi su tüketin. Su, eklemlere dayanak katkısızlar. Bu yüzden her çağ en az 8 çamçak su yürekmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kabil koca kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Sebze ve kâr tüketin. Kemik katkısızlığı yürekin, vitamin ve minerallerin dengeli bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti koca olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir tomar çalımı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını kollamak yürekin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kabil protein itibarıyla servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini artırın. Omega 3 itibarıyla servet sahibi olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çkamer yürekin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu yürekin, kemiklere dayanak evet. üste kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şişçilikkinliğe bile yerinde gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak yürekin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen mabeyinştırmalara göre kâr ve sebzevat itibarıyla servet sahibi beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkili birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak kabil sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.